ПРАВИЛА І УМОВИ FREEZER

1. Порядок оформлення замовлення

1.1. Покупець самостійно оформлює замовлення в інтернет-магазині. За порядок оформлення замовлення та вибір товару несе відповідальність Покупець. Після оформлення замовлення Покупцю відправляється підтвердження, що містить всі деталі замовлення, в т.ч. умови оплати та доставки на вказаний номер телефону із номером замовлення. При оформленні замовлення через Фейсбук, Інстаграм, Телеграм чи по телефону, повідомлення здійснюється за допомогою відповідного каналу зв’язку.

2. Обмеження відповідальності Адміністрації

2.1. Адміністрація не несе відповідальності за можливі неточності та опечатки в матеріалах на сайті. Адміністрація докладає всіх зусиль для забезпечення точності інформації. Всі матеріали представлені на умовах «як є».
2.2. Адміністрація не несе відповідальності за шкоду, збитки чи витрати, спричинені використанням чи неможливістю використання сайту.
2.3. Адміністрація сайту не несе відповідальності за:
2.3.1. Затримки чи збої в процесі здійснення операції, що виникли внаслідок неполадок у телекомунікаційних, комп’ютерних чи електричних системах.
2.3.2. Дії систем переводу, банків, платіжних систем та за затримки, пов’язані із їх роботою.
2.3.3. Належне функціонування сайту, якщо Користувач не має належних технічних засобів для його використання.

3. Виключні права

3.1. Всі об’єкти, доступні за допомогою сервісів сайту, в т.ч. елементи дизайну,текст, графічні зображення, відео, бази даних та інші об’єкти чи контент, розміщений на сайті є об’єктом виключних прав Адміністрації та інших Правовласників.
3.2. Використання Користувачем елементів змісту сервісів чи контенту для особистого некомерційного користування допускається при умові збереження інформації про авторство, збереження імені/назви Правовласника та відповідного об’єкту без змін.
3.3. З усіх питань відносно прав, а також з іншими питаннями чи пропозиціями стосовно цього Договору, ви можете зв’язатись із нами написавши на адресу info@freezer.ua


4. Обмін та повернення товарів

4.1. Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України N 172 від 19.03.1994, продовольчі товари належної якості обміну та поверненню не підлягають.
4.2. При отриманні перевірте (оригінальну) упаковку на цілісність та упевніться, що товар відповідає вашому замовленню. Якщо (оригінальна) упаковка пошкоджена, ми відправимо аналогічний товар та оплатимо доставку або повернемо вартість замовлення – на ваш вибір. Товар не підлягає обміну чи поверненню після пошкодження вами упаковки чи факту його використання.
4.3. Для оформлення запиту про обмін/повернення коштів, відправте нам, будь ласка, будь яким зручним для вас способом (Інстаграм, Вайбер, Телеграм, електронна пошта) наступні документи:
– фото отриманого товару, на якому чітко видно пошкодження;
– акт приймання-передачі оформлений на відділенні НП в момент отримання відправлення.
4.4. Термін оформлення запиту – одна доба з часу отримання товару.
4.5. Термін обробки запиту та повернення коштів – два робочих дні (без врахування часу, необхідного банку-посереднику для переказу коштів).